مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-17بين الملل

تلاش الی کوهن برای تخریب روابط ایران-کنیا در پی سفر رییسی به نایروبی


وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای به محورهای ضدایرانی سفر وزیر امور خارجه این کشور به کنیا اشاره کرد که با فاصله کوتاهی از سفر رییس جمهور ایران به نایروبی انجام گرفت.

- وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای به محورهای ضدایرانی سفر وزیر امور خارجه این کشور به کنیا اشاره کرد که با فاصله کوتاهی از سفر رییس جمهور ایران به نایروبی انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میدل ایست مانیتور نوشت، در بخشی از بیانیه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره سفر الی کوهن، وزیر امور خارجه این رژیم به کنیا آمده است: موقعیت منطقه ای کنیا آن را شریکی مهم برای اسراییل در منطقه آفریقای شرقی می سازد.

عضویت کنیا در آژانس بین المللی انرژی اتمی به آن اجازه می دهد که بر نظارت بین المللی بر تخطی های ایران اثر بگذارد.

طبق گزارش میدل ایست مانیتور، کوهن در پی تلاش های این رژیم برای تخریب روابط ایران با کشورهای آفریقایی گفت که سفر دیپلماتیک او به نایروبی با وجود پیشینه تلاش های ایران برای گسترش نفوذ خود در این قاره، اهمیتی منطقه ای و راهبردی دارد.

اظهارات کوهن با اذعان به تلاش های دولت ایران برای گسترش چندجانبه گرایی و با توجه به دستاوردهای سفر اخیر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران به کنیا مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش الی کوهن برای تخریب روابط ایران-کنیا در پی سفر رییسی به نایروبی

تلاش الی کوهن برای تخریب روابط ایران-کنیا در پی سفر رییسی به نایروبی