مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-25اقتصادي

شهرداری ماهانه برای هر معتاد متجاهر چقدر هزینه می کند؟


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهر تهران گفت: شهرداری تهران ماهیانه به طور متوسط برای هر معتاد متجاهر زخم باز حدود 30 میلیون تومان هزینه می کند.

-  احمد احمدی صدر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در پاسخ به این پرسش که چرا معتادان از سطح شهر جمع نمی شوند، گفت: این سؤال به پرسش مرسومی بدل شده تا دستگاه ها تقصیرها را گردن هم بیندازند تا جایی که در حالت کلی برای مدیران این رفتار باب شده تا در پاسخ به همه چراها، بلافاصله انگشت اشاره را به سمت دیگر نهادها و دستگاه ها بگیرند و خود نقش منفعلی ایفا کنند.

وی ضمن تشکر از اقدامات همسوی قوه قضاییه و شورای شهر در مسیر اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر گفت: متأسفانه امروز آمار معتادان متجاهر تهران به 29هزار نفر رسیده است.

اگر همه دستگاه ها پای کار بیایند، 3سال فرصت داریم تا این معضل برطرف شود وگرنه ظرف مدت 3سال آینده این آمار به 250 هزار نفر افزایش می یابد.

احمدی صدر  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: بدنه قوه قضاییه و مدیران ارشد قوه قضاییه، همواره فارغ از جنجال های سیاسی قبل و بعد از انتخابات، در میدان عمل حضور می یابند و به دور از هیاهوی رسانه ای شبانه روز زحمت می کشند که این اقدام و حمایت همسو با شهرداری تهران جای تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ماهانه برای هر معتاد متجاهر چقدر هزینه می کند؟

شهرداری ماهانه برای هر معتاد متجاهر چقدر هزینه می کند؟