مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-22اقتصادي

اجرای 326 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در شهرستان خدابنده


مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان از اجرای 326 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات مشکل تامین آب 32 روستا بصورت مستقیم رفع شده است.

- علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در دولت سیزدهم اقدامات شایانی در زمینه آبرسانی شهرستان خدابنده انجام پذیرفته است که اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال فرسوده در این شهرستان به طول 326 کیلومتر از مهمترین این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان داشت: برای اجرای این میزان عملیات بالغ بر 980 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که اکثر این مبلغ با مشارکت و همیاری اهالی، خیّرین، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تامین شده است.

وی افزود: با اجرای این عملیات مشکل تامین آب 32 روستا بصورت مستقیم رفع و زیرساخت های آبرسانی در اکثریت قریب به اتفاق روستاهای شهرستان خدابنده تقویت شد.

 جزء قاسمی به استانداردسازی کامل 4 هزار فقره انشعاب در شهرستان خدابنده نیز اشاره کرده و گفت: این عملیات با اعتبار 200 میلیارد ریال انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان داشت: در دولت سیزدهم 17 روستای جدید در شهرستان خدابنده نیز تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفته و از نعمت آب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 326 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در شهرستان خدابنده

اجرای 326 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در شهرستان خدابنده