مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-01سياسي

کار اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و ارتباط با مردم است


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: کار اصلی روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباط با مردم است تا مردم با واقعیت و کارکردهای آن سازمان آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در دیدار با اعضای شورای مدیران روابط عمومی نهادهای حوزوی با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) که می فرمایند کَفی بِالمَرءِ عَیبا أن یَتَعَرَّفَ مِن عُیوبِ النّاسِ ما یَعمی عَلَیهِ مِن أمرِ نَفسِهِ، أو یَعیبَ عَلَی النّاسِ أمرا هُوَ فیهِ لا یَستطَیعُ التَّحَوُّلَ عَنهُ إلی غَیرِهِ، أو یُؤذِیَ جَلیسَهُ بِما لا یَعنیهِ.

آدمی را همین عیب بس که عیب خود را نبیند و عیب مردم را ببیند، یا بر مردم، چیزی را عیب بگیرد که در خودِ او هست و نمی تواند آن را تغییر دهد، یا همنشینش را با کارهای بیهوده، آزار دهد تصریح کرد: براساس فرمایش حضرت، افراد نباید نسبت به عیوب دیگران بینا، بصیر و خرده گیر و نسبت به خودشان در کوری باشند.

وی افزود: فردی که اینگونه نیست دارد غش در نفس خودش می کند چون غش در معامله به نوعی یعنی فریب طرف مقابل و درواقع به نوعی خیانت به اوست و اینجا هم حضرت می فرمایند که درواقع غش به نفس خودش و خیانت به خودش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و ارتباط با مردم است

کار اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و ارتباط با مردم است