مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-04سياسي

علمای شیعه چراغ های فروزان جهان هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: علمای شیعه چراغ های فروزان جهان هستند و مردم به لطف این علما که جانشین و وارثان انبیا و فرستادگان الهی هستند، - به راه راست هدایت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در همایش بزرگداشت و آیین افتتاح خانه پدری علامه عبدالحسین امینی در سراب، با اشاره به جایگاه ممتاز و بی بدیل علامه امینی در فقه و علوم شیعه، گفت: این عالم و عارف بی نظیر شخصیت درخشان و بی همتای حکمت و معرفت شیعی است.

وی افزود: علامه با مجاهدت علمی و معرفتی خود قله های رفیع علوم فلسفه، حکمت، عرفان و فقه را فتح و فضائل اخلاقی، کمالات معنوی و سیره ائمه را در اذهان مردم تداعی کرد.

حجت الاسلام آل هاشم علمای شیعه را چراغ های فروزان جهان دانست و ادامه داد: مردم به لطف این علما که جانشین و وارثان انبیا و فرستادگان الهی هستند، به راه راست هدایت می شوند و در تاریخ به مردانی برمی خوریم که فرشتگان حقیقت بودند و چهره واقعی حق را عیان و حجت الهی را بر خلایق تمام کردند.

وی ادامه داد: علامه امینی برای اهل نظر جهانی از لطف و صفا بود و ثمره عشق او به امیرالمومنین (ع) و عنایت آن حضرت به این علامه و نیز زحمت های طاقت فرسایش کتابت الغدیر شد و این نام را برای تبرک به این کتاب نهادند که اقیانوسی از گوهرهای گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای شیعه چراغ های فروزان جهان هستند

علمای شیعه چراغ های فروزان جهان هستند