مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-22پزشكي

6 اردوی جهادی پزشکی در استان بوشهر برگزار شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اشاره به برپایی 6 اردوی جهادی شهدای این دانشگاه با همکاری بسیج جامعه پزشکی از ابتدای سال تاکنون گفت: پنج هزار نفر در این اردوها ویزیت رایگان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حسن ملکی زاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین اردوی جهادی شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بندر امام حسن (ع) شهرستان دیلم با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در این اردوی جهادی 2 روزه متخصصان اطفال، چشم، داخلی، زنان، ارتوپدی، دندانپزشکی و کارشناسان تغذیه و سلامت روان خدمات رایگان ارائه شد.

وی بابیان اینکه در روز اول این اردو نزدیک به 600 نفر ویزیت انجام شد، تصریح کرد: تلاش ما این بود بیشتر افراد تحت نظر سازمان های حمایتی ازجمله بهزیستی و کمیته امداد از خدمات رایگان پزشکی بهره مند شوند هرچند سایر افراد نیز این خدمات را دریافت کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بیمارانی که نیاز به اقدامات تخصصی یا عمل جراحی داشته باشند در سطح و مرکز استان، ارجاع داده و انجام خواهد شد.

دکتر ملکی زاده اظهار داشت: برپایی اردوهای جهادی به این منظور است که جامعه پزشکی بتواند همانند سایر اقشار جامعه دین خود را به مردم ادا کند و درجاهایی که سطح دسترسی به مراکز بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 اردوی جهادی پزشکی در استان بوشهر برگزار شد

6 اردوی جهادی پزشکی در استان بوشهر برگزار شد