مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-27اقتصادي

دلالان؛ منتفع اول صنعت خودرو/ انحصار فعلی انحصار نظام سوداگری است


دولتها طی سالهای قبل شیوه های مختلفی برای فروش خودرو داشتند اما هیچیک از این شیوه ها نه تنها نیاز واقعی مردم را پاسخ نداد بلکه منجر به زیاندهی خودروساز، - افزایش تقاضای کاذب و جولان دلالان شد.

خبرگزاری مهر ؛ سرویس اقتصادی- سمیه رسولی؛ یکی از عمده مشکلات صنعت خودروسازی کشور که گریبان مصرف کنندگان را نیز گرفته است مربوط به وضعیت فروش خودرو می شود؛ شیوه های که تاکنون دولت به کار گرفته نه تنها کمکی به تولیدکننده نکرده بلکه منجر به افزایش روز به روز تقاضای نهفته و کاذب هم شده است.

وضعیت در صنعت و بازار خودرو به گونه ای جلو رفته که امروز شاهد این هستیم که حرف اول و آخر را دلالان و سوداگران می زنند و در جایی که نه دولت، نه تولیدکننده و نه مصرف کننده سودی نمی برد، سوداگران هر روز سودهای کلانی به جیب می زنند.

در بخش چهارم از گزارش وضعیت صنعت خودروسازی کشور در گفت و گویی تفصیلی با سعید مدنی کارشناس صنعت خودرو و مدیرعامل اسبق خودروسازی کشور، به بررسی وضعیت فروش و دلایل افزایش تقاضای کاذب و سوداگری پرداخته ایم.

(بخش سوم گزارش ) آقای مدنی با توجه به حساسیتی که روی قیمت، بازار و صنعت خودرو وجود دارد، روش های مختلفی برای فروش خودرو داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان؛ منتفع اول صنعت خودرو/ انحصار فعلی انحصار نظام سوداگری است

دلالان؛ منتفع اول صنعت خودرو/ انحصار فعلی انحصار نظام سوداگری است