مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-28اقتصادي

افتتاح 800 واحد مسکن هفته دولت در لرستان


برنامه ریزی شده 800 واحد آن به شرط تامین اعتبار ظرف یکی دو ماه آینده و در هفته دولت مورد افتتاح قرار بگیرد و تحویل متقاضیان شود.

- ایسنا/لرستان سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: برنامه ریزی شده 800 واحد آن به شرط تامین اعتبار ظرف یکی دو ماه آینده و در هفته دولت مورد افتتاح قرار بگیرد و تحویل متقاضیان شود.

بهزاد شاکرمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان با بیان اینکه برای تامین مسکن اقشار فاقد مسکن در قالب طرح نهضت ملی چندین ماموریت در راستای تامین زمین و مسکن بر عهده راه و شهرسازی استان است، افزود: در حوزه مسکن وظیفه تامین زمین و تسهیلات مسکن را بر عهده داریم و در این راستا واحدی تحت عنوان معماری و شهرسازی در این اداره کل فعالیت دارد که وظیفه اصلی آن تهیه طرح های توسعه و جامعه شهری و جلوگیری از توسعه نامتوازن و بی رویه شهرها نظارت بر اجرای طرح های توسعه شهری است.

وی افزود: تامین اراضی مسکونی، اجرای پروژه نهضت و ملی الحاق اراضی به محدوده شهرها از وظایف این اداره کل است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه عرضه و تقاضای مسکن سبب ایجاد توازن در قیمت آن و جلوگیری از گرانی اجاره بها می شود، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم توازن را ایجاد کنیم باید تولید مسکن افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 800 واحد مسکن هفته دولت در لرستان

افتتاح 800 واحد مسکن هفته دولت در لرستان