مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-02اقتصادي

تامین 200 هکتار زمین در شهر قیدار برای پروژه های نهضت ملی مسکن


رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان خدابنده گفت: زمین لازم برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن به میزان 150 تا 200 هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تامین است.

- ، جمال خلجی با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت ها بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان خدابنده هم برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در فاز اول، زمین 519 واحد مسکونی با تفاهم نامه ای که بین اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین انجام گرفت تامین شد، تصریح کرد: تامین این تعداد واحد مسکونی در شهرستان خدابنده به علت وقفی بودن زمین های شهر قیدار مشکلات خاص خود را دارد.

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه 2500 نفر در فاز دوم برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده ثبت نام کردند، گفت: 100 نفر از نیروهای مسلح و 200 نفر از فرهنگیان به این آمار اضافه می شود که پیش بینی می شود تعداد متقاضیان به سه هزارنفر برسد.

خلجی تاکید کرد: زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد مسکونی به میزان 150 تا 200 هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود.

وی در پایان افزود: اداره راه و شهرستان خدابنده با همه توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 200 هکتار زمین در شهر قیدار برای پروژه های نهضت ملی مسکن

تامین 200 هکتار زمین در شهر قیدار برای پروژه های نهضت ملی مسکن