مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-25ورزشي

جای خالی پیست اتومبیل رانی در شهرهای چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در همه شهرهای استان نیازمند پیست موتورسواری و اتومبیل رانی هستیم.

- محمود سلیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در شهرکرد، اظهار کرد: پیست منطقه قَلات شهرکرد قدیمی ترین پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در چهارمحال و بختیاری بود.

وی افزود: مالکیت این قطعه زمین در اختیار اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نبود و کاربری این زمین ورزشی نیست.

معاون اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیست موتورسواری شهرکرد دارای زیرساخت های استاندارد نبود، گفت: ورزشکاران در سال های گذشته در این پیست غیراستاندارد تمرین می کردند و اکنون این قطعه زمین در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان نیست.

سلیمی با بیان اینکه برای ایجاد پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در شهر شهرکرد یک قطعه زمین در محله منظریه پیشنهاد داده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده یک پیست استاندارد در مرکز استان راه اندازی کنیم و جامعه هدف بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بودجه ای برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در استان اختصاص پیدا نکرده است، عنوان کرد: در گذشته اختصاص 5 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی پیست اتومبیل رانی در شهرهای چهارمحال و بختیاری

جای خالی پیست اتومبیل رانی در شهرهای چهارمحال و بختیاری