مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-07سياسي

مرکز اسنادوتحقیقات دفاع مقدس درپی درگذشت مادر شهید اسماعیل دقایقی را تسلیت گفت


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت والده گرانقدر سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی، فرمانده لشکر 9 بدر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت والده گرانقدر سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی، فرمانده لشکر 9 بدر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون پدران و مادران شهدا، از مهم ترین ابزارهای الهی بودند برای این که جهاد استمرار یابد؛ برای این که ملت شکست نخورد؛ برای این که انقلاب در قمار جهانی نبازد و در این مقابله جهانی نتوانند آن را از میدان خارج کنند.

حضرت امام خامنه ای با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم، مادر بزرگوار سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج اسماعیل دقایقی فرمانده مقتدر لشکر 9 بدر در دفاع مقدس، دار فانی را وداع گفت و به دردانه شهیدش ملحق شد.

رجاء واثق داریم که تربیت فرزند برومندی چون شهید والامقام حاج اسماعیل دقایقی در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت های فرزندش سهیم خواهد نمود.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با ادای احترام به مقام پر معنویت این مادر بزرگوار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران، بیت معزز شهید دقایقی، همرزمانش در سپاه پاسداران انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اسنادوتحقیقات دفاع مقدس درپی درگذشت مادر شهید اسماعیل دقایقی را تسلیت گفت

مرکز اسنادوتحقیقات دفاع مقدس درپی درگذشت مادر شهید اسماعیل دقایقی را تسلیت گفت