مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-11دانش

معرفی دستاوردهای علمی دانشگاه های برتر کشور از قاب شبکه چهار سیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ ندا سپانلو مدیر گروه علم و فناوری شبکه چهار سیما درباره «پایان نامه» گفت: - برنامه پایان نامه با هدف معرفی دستاورد های علمی دانشگاه های برتر کشور، جلسات دفاع پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله دکتری را به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ ندا سپانلو مدیر گروه علم و فناوری شبکه چهار سیما درباره پایان نامه گفت: هدف اصلی این برنامه بیان دستاورد های علمی در کنار آشنایی با جلسات دفاع برای علاقه مندان به تحصیلات تکمیلی است.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش های دانشگاهی در قالب پایان نامه های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری، منابع غنی و سرمایه های انباشته ای از علم و فناوری هستند که چندان در رسانه ملی مورد توجه قرار نگرفته است.

سپانلو گفت: ماحصل پژوهش و تلاش های علمی دانشجویان در جلسه دفاع از پایان نامه و رساله هایی که در بسیاری مواقع به دنبال پاسخ هایی برای مسائل مهم ملی است، از پویایی، نشاط و تاثیرگذاری برخوردار بوده و می تواند برای تماشاگران و جامعه علمی کشور مفید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دستاوردهای علمی دانشگاه های برتر کشور از قاب شبکه چهار سیما

معرفی دستاوردهای علمی دانشگاه های برتر کشور از قاب شبکه چهار سیما