مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-08سياسي

تندیس شهید گمنام دریاقلی به موزه ای مردمی در آبادان اهدا شد


به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، تندیس شهید گمنام دریاقلی سورانی ناجی آبادان به موزه جامعه شناسی، معماری و شهرسازی آبادان و خرمشهر، که بصورت شخصی و مردمی احداث گردیده اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، تندیس شهید گمنام دریاقلی سورانی ناجی آبادان به موزه جامعه شناسی، معماری و شهرسازی آبادان و خرمشهر، که بصورت شخصی و مردمی احداث گردیده اهدا شد.

در این اهدا که بصورت کاملاً مردمی صورت گرفت، عده ای از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس ضمن بازدید از این موزه از نزدیک با زحمات مهندس ایمان اسپرغم در جمع آوری تک تک اشیاء موجود در موزه آشنا و از او قدردانی کردند.

عبدالحسن بنادری از فرماندهان زمان جنگ در سخنانی گفت: امروز ما از موزه شخصی بازدید کردیم که کارش دلی است و همگان باید قدر این نوع موزه ها را بدانند.

مکی یازع یکی دیگر از جانبازان این شهر نیز گفت: همپوشانی تاریخی شهرهای آبادان و خرمشهر برای ارجاع حس بزرگی در نوجوانان و جوانان شهر یک اصل است و اهدای تندیس شهید دریاقلی سورانی نیز به همین علت صورت گرفت.

وی افزود: کنار زحمات خالصانه ایمان اسپرغم برای باز آفرینی تاریخی این دو شهر، حضور این مجسمه نیز کمک کار او خواهد بود در ذکر خاطرات این شهرها از آنچه بر آنان در زمان جنگ و دفاع مقدس گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس شهید گمنام دریاقلی به موزه ای مردمی در آبادان اهدا شد

تندیس شهید گمنام دریاقلی به موزه ای مردمی در آبادان اهدا شد