مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-18اقتصادي

اختصاص 23هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن فیروزه


فرماندار فیروزه از پیشرفت طرح مسکن ملی در شهر و روستاهای فیروزه خبر داد و گفت: 23هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن این شهرستان تامین شده است.

- مهدی باغیشنی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد:  یکی از مهمترین اقدامات دولت تأمین مسکن متقاضیان در حوزه شهر و روستا است که با پیگیری های انجام شده موفق شدیم23هکتار از اراضی شهر فیروزه را جهت ساخت مسکن تامین کنیم البته برای تامین این زمین ها کمیسیون های تخصصی برگزار شده و با تکمیل استعلامات قابل بهره برداری خواهد بود.

وی افزود: همچنین 4هکتار زمین از اراضی ملی شهر همت آباد و 21 هکتار از اراضی گرماب تامین شده است و در حال آماده سازی زیرساخت ها و تحویل آن به شهروندان هستیم.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: همچنین در ادامه پیگیری الحاق زمین به محدوده روستاها، مشکل اراضی ملی در روستاهای ملخدره و حصارنو رفع شده است.

باغیشنی با بیان اینکه بزودی زمین ها به متقاضیان واگذار و برای اخذ تسهیلات مسکن به بانک معرفی می شوند، ابراز کرد: افرادی که در سال 1398 از زمین های الحاق شده به محدوده طرح هادی روستاها دریافت کرده اند، نسبت به ساخت مسکن و استفاده از تسهیلات اقدام کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به کمبود زمین در برخی روستاها، مالکین بافت های فرسوده نیز می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 23هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن فیروزه

اختصاص 23هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن فیروزه