مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-28بين الملل

رژیم اسراییل: روی مختل کردن فعالیت های سایبری ایران کار می کنیم


رییس اداره سایبری رژیم اسراییل در یک سخنرانی مدعی شد که ایران در منطقه و علیه اهداف غیرنظامی فعالیت های سایبری انجام می دهد.

- رییس اداره سایبری رژیم اسراییل در یک سخنرانی مدعی شد که ایران در منطقه و علیه اهداف غیرنظامی فعالیت های سایبری انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری شینهوا گزارش داد که گابی پورتنوی، رییس اداره سایبری رژیم اسراییل بدون اشاره به فعالیت های خرابکارانه سایبری رژیم اسراییل علیه ایران مدعی شد که برخی گروه های وابسته به ایران عملیات سایبری را علیه اهداف غیرنظامی در بسیاری از کشورهای منطقه انجام می دهند.

او که در رویداد هفته فضای مجازی در تل آویو سخنرانی می کرد، مدعی شد که رژیم اسراییل زیر و بم فعالیت های سایبری ایران را می داند و به شیوه های مختلف روی مختل کردن آن کار می کند.

طبق گزارش شینهوا، پورتنوی گفت گه اداره ملی سایبری اسراییل طی سال گذشته سخت در تلاش بوده است که مقاومت را بالا برده، توانمندی ها برای شناسایی حملات سایبری را افزایش دهد، سپر دفاعی ایجاد کند و آن چه فعالیت های مخرب ، به ویژه از جانب ایران خوانده را آشکار کند.

ادعای حملات سایبری از سوی عوامل وابسته به ایران پیش از این نیز با اذعان مقامات رژیم صهیونیستی به توانمندی های سایبری ایران تکرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم اسراییل: روی مختل کردن فعالیت های سایبری ایران کار می کنیم

رژیم اسراییل: روی مختل کردن فعالیت های سایبری ایران کار می کنیم