مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-27پزشكي

42 اکیپ دامپزشکی بر ذبح دام عید قربان کرمانشاه نظارت دارند


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: 42 اکیپ ثابت و سیار شامل 71 نفر دامپزشک، بازرس بهداشت و ناظر شرعی در روز عید قربان بر سلامت کشتارها نظارت دارند.

- شاهرخ یارویسی، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص تمهیدات دامپزشکی استان در روز عید قربان، اظهار کرد: یک هزار و 700 عامل بیماری زا برای انسان شناسایی که 830 مورد از آن بین انسان و حیوان مشترک است.

  وی ادامه داد: براساس رسالت دامپزشکی و وظایف قانونی در راستای تأمین، تضمین و ارتقای بهداشت جامعه یک سری برنامه برای عید قربان در دست اقدام داریم.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: 42 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی متشکل از 71 نفر بر قربانی همه دام های نذری عید قربان این استان نظارت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ های ثابت و سیار شامل بازرس بهداشت گوشت، ناظر شرعی و دامپزشک از روز عرفه و از ساعت 6 تا 14 روز عید قربان بر ذبح دام های نذری در استان نظارت بهداشتی و شرعی خواهند کرد.

یارویسی از تعیین 11 جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده عید قربان در کرمانشاه خبر داد و گفت: در دیگر شهرستان های استان هم در حاشیه شهر مکان هایی بدین منظور شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 اکیپ دامپزشکی بر ذبح دام عید قربان کرمانشاه نظارت دارند

42 اکیپ دامپزشکی بر ذبح دام عید قربان کرمانشاه نظارت دارند