مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-05پزشكي

«کلان بیمارستان غدیر» یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کشور است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که کلان بیمارستان غدیر یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کل کشور است، گفت: پذیرش دولتی بیمار از سراسر کشور در این مرکز انجام خواهد پذیرفت.

- کلان بیمارستان غدیر یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کشور است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که کلان بیمارستان غدیر یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کل کشور است، گفت: پذیرش دولتی بیمار از سراسر کشور در این مرکز انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا زندی در آستانه افتتاح کلان بیمارستان غدیر در منطقه یک تهران تصریح کرد: بیمارستان غدیر 821 تخت دارد، 24 اتاق عمل که 20 اتاق سایت اتاق عمل است، 2 اتاق عمل زنان و 2 اتاق عمل اورژانس دارد.

وی با بیان این که تجهیزات کامل و مدرن پزشکی، امکانات تصویربرداری کامل و بخش های مختلف بیمارستانی در بیمارستان غدیر تعبیه شده است، افزود: با توجه به هوشمندسازی و هیبریدی سازی چند اتاق عمل، ارزش تجهیزات پزشکی این کلان بیمارستان، فراتر از هزار میلیارد نیز خواهد رفت.

وی با بیان این که 60 درصد مجموع کار تکمیل بیمارستان غدیر در دولت سیزدهم انجام گرفته، بیان کرد: تجهیز بیمارستان به طور کل در دولت سیزدهم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کلان بیمارستان غدیر» یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کشور است

«کلان بیمارستان غدیر» یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کشور است