مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-16اجتماعي

اختصاص 25 هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم بادکی ارومیه


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با مساعدت استاندار اذربایجان غربی 25 هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم بادکی ارومیه اختصاص یافت.

- اختصاص 25 هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم "بادکی" ارومیه ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با مساعدت استاندار اذربایجان غربی 25 هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم بادکی ارومیه اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، علی مطهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس تاکیدات استاندار آذربایجان غربی شناسایی بازماندگان از تحصیل، ترک تحصیل کنندگان، بیسوادان و کم سوادان در منطقه بادکی لازم است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مطالعات برای شناسایی و نحوه جذب و تقسیم کار دستگاههای خدمت رسان نیز انجام شده است که به صورت برنامه ریزی شده اجرا می شود.

وی گفت: طرح شهید محمود وند طرحی جامع است که توسط آموزش و پرورش استان در این راستا کلید خورده است و سعی می شود گامهای برداشته شده اطلاع رسانی شود.

مطهری با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر ظرفیتی عظیم برای محرومیت زدایی در استان است گفت: آموزش و پرورش استان با بیش از 2 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم بادکی ارومیه

اختصاص 25 هزار مترمربع زمین برای توسعه فضای آموزشی روستای محروم بادکی ارومیه