مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 21:102023-06-29سياسي

جاده کمربندی گیلاوند، مهم ترین پروژه شهرستان های دماوند و فیروزکوه است


نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده کمربندی منطقه گیلاوند، مهم ترین پروژه شهرستان های دماوند و فیروزکوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص روند پیگیری پروژه مهم کمربندی منطقه گیلاوند اظهار کرد: برای نخستین بار در بودجه سال 1401 ردیف ملی به شماره 1303016012 برای احداث کمربندی جنوبی گیلاوند دماوند در نظر گرفته شد که در بودجه سال 1402 این ردیف تکرار گردید.

وی افزود: دولت برای پروژه های جدید اعتبار مالی در نظر نگرفته است؛ به همین جهت، بودجه ای که برای احداث کمربندی منطقه گیلاوند پیش بینی شده، اندک می باشد؛ از ابتدا ما به دنبال پیگیری اجرای پروژه از طریق قرارگاه خاتم الانبیا بودیم و در اردیبهشت ماه سال گذشته بین قرارگاه و وزیر وقت راه و شهرسازی قراردادی امضا شد که بر مبنای آن قرارگاه سه ماه فرصت داشت تا نظر خود را اعلام کند.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در تاریخ 28 شهریورماه 1401، قرارگاه خاتم الانبیا طی نامه ای، 6 راه حل برای احداث کمربندی منطقه گیلاوند در زمینه زیرگذر، روگذر و کنارگذر ارائه کرد و بعد از نامه قرارگاه، وزارت راه و شهرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کمربندی گیلاوند، مهم ترین پروژه شهرستان های دماوند و فیروزکوه است

جاده کمربندی گیلاوند، مهم ترین پروژه شهرستان های دماوند و فیروزکوه است