مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-22حوادث

آتش سوزی جنگل های مریوان برای سومین روز متوالی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان گفت: آتش سوزی در منطقه کانی میران مریوان با وجود تلاش های زیاد همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان گفت: آتش سوزی در منطقه کانی میران مریوان با وجود تلاش های زیاد همچنان ادامه دارد.

بهزاد شریفی پور، در گفت و گو با ایسنا با بیان این که آتش سوزی منطقه کانی میران سومین روز خود را پشت سر می گذارد، اظهار کرد: متاسفانه مساحت دقیقی از جنگل های سوخته به دلیل ادامه آتش سوزی در دست نیست و باید منتظر ماند که بعد از بررسی های فنی، آمار دقیقی به دست آید.

وی با اشاره به تداوم آتش سوزی منطقه کانی میران، پیله، سلسی و سعدآباد برای سومین روز افزود: اطفاءحریق در این مناطق همچنان ادامه دارد و در مناطق کلکه جان و دارسیران آتش سوزی مهار شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان تصریح کرد: نیروهای اطفاء حریق کل استان و اداره منابع طبیعی شهرستان های معین(سنندج،کامیاران،دیواندره،سروآباد) هلال احمر، آتش نشانی، دهیاری ها، تشکل های مردم نهاد و نیروهای مردمی و ادارات مربوطه و انجمن های محیط زیستی همراه با محیطبانان در امر مهار آتش جنگل های مریوان مشارکت داشته و در جدال با آتش سوزی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی جنگل های مریوان برای سومین روز متوالی

آتش سوزی جنگل های مریوان برای سومین روز متوالی