مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-08اقتصادي

65 دهیاری اصفهان به عنوان دستگاه اجرایی در نظر گرفته می شود


براساس قانون بودجه سال جاری، می توان دهیاری ها را به عنوان دستگاه اجرایی در نظر گرفت، بر این اساس، 65 دهیاری استان از سال آینده به دستگاه اجرایی تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا مرتضوی ظهر شنبه در حاشیه دویست و سی و سومین نشست شورای برنامه ریزی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه، در خصوص توزیع اعتبارات جاری و تملک دارایی سرمایه ای استان تصمیم گیری شد.

وی افزود: براساس قانون شورای برنامه ریزی استان بایستی سهم شهرستان ها از اعتبارات عمرانی تعیین شود که این موضوع براساس شاخص جمعیت، مساحت، فاصله از مرکز استان، پروژه های نیمه تمام و متوسط نرخ رشد سال های قبل تصویب و بین شهرستان ها توزیع شد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همچنین براساس قانون بودجه سال جاری، می توان دهیاری ها را به عنوان دستگاه اجرایی در نظر گرفت، بر این اساس، 65 دهیاری استان از سال آینده به دستگاه اجرایی تبدیل می شوند.

وی اضافه کرد: این دهیاری ها توانایی مالی و فنی لازم را دارند، از آنجا که دهیاری ها می توانند پروژه های عمرانی را به صرفه تر انجام دهند، تبدیل آنها به دستگاه اجرایی منجر به کاهش هزینه پروژه های عمرانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 دهیاری اصفهان به عنوان دستگاه اجرایی در نظر گرفته می شود

65 دهیاری اصفهان به عنوان دستگاه اجرایی در نظر گرفته می شود