مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-18اقتصادي

70 هزار سرپناه در منطقه عشایری ایجاد می شود


شهرکرد_مدیرکل دفتر بهسازی امور تولید سازمان امور عشایر ایران گفت: تا سال آینده 70 هزار سرپناه در منطق عشایری ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش نعمت الهی بعد از ظهر سه شنبه در دوره آموزشی آشنایی با بازار و روش های بازاریابی تولیدات عشایر، اظهار کرد: در حال حاضر شاید شرایط و پنانسیل برای اسکان عشایر وجود نداشته باشد به همین خاطر برای شرایط زندگی بهتر آنها سرپناه را تعریف کرده ایم.

وی تصریح کرد: برای ایجاد سرپناه عشایر با چالش ها و موانع زیادی روبه رو بوده ایم اما خوشبختانه در سال گذشته توسط منابع طبیعی کشور دستور العمل ایجاد سکو و ساختن سرپناه داده شد.

نعمت الهی با بیان اینکه ایجاد سکو و سرپناه شاید بتواند گوشه ای از مشکلات عشایر را حل کند بیان داشت: تا سال آینده 70 هزار سرپناه در منطق عشایری ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه سرپناه یک واحد 50 متری بوده که مسقف نیست و بر روی آن چادر می خورد عنوان کرد: این سرپناه برای حفاظت عشایر در برابر حیوانات وحشی و موذی بوده و شرایط بهتری را نسبت به قبل برای آنها فراهم می کند.

نعمت الهی با اذعان بر اینکه در سال گذشته در بحث پروار بندی عشایر متضرر می شدند گفت: طرح های چهارگانه یکی از راهبردهایی بود که بتوانیم از تک محصولی خروج پیدا کرده و درآمد عشایر را بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار سرپناه در منطقه عشایری ایجاد می شود

70 هزار سرپناه در منطقه عشایری ایجاد می شود