مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-22سياسي

تبریز در کانون توجه معماران و هنرمندان جهان قرار می گیرد


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی گفت:با حضور معماران و هنرمندان سرشناس ژاپنی در رویداد بین المللی علمی- فرهنگی «فضا و زمان» ایران در جاده ابریشم MA، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا دیزجی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه و همایش بزرگ فضا و زمان در جاده ابریشم یکی از معدودترین و بزرگترین رویداد های بین المللی در تاریخ ایران پس از انقلاب اسلامی است است که تبریز افتخار میزبانی آن را داشته و با همکاری ژاپن و با حضور اساتید، متخصصان، هنرمندان و فیلسوفانی از ژاپن، چین، فرانسه، ترکیه و .

در شهریور و مهر 1402 توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی و سایر نهادهای علمی و اجرایی استان برگزار می گردد و اهمیت بالای آن به جهت حضور چندین معمار سرشناس ژاپنی و برندگان جوایز معتبر معماری جهان می باشد.

وی تصریح کرد: هدف از این رویداد ضمن تبیین جایگاه به حق بین المللی شهر تبریز در مسیر جاده ابریشم که در طی سالهای اخیر مغفول مانده است، تلاش برای توسعه روابط علمی و فرهنگی با موسسات علمی بین المللی است.

   رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با بیان اینکه از دیرباز کشور ژاپن و ایران مشترکات زیادی در خصوص تاریخ و تمدن داشتند که این موضوع بر روند مراودات علمی و فرهنگی بسیار امری تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در کانون توجه معماران و هنرمندان جهان قرار می گیرد

تبریز در کانون توجه معماران و هنرمندان جهان قرار می گیرد