مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-11سياسي

دیدار قالیباف با رییس پارلمان عربی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، امروز سه شنبه (20 تیرماه) در حاشیه کمیته بودجه مجمع مجالس آسیایی با عادل العسومی، - رییس مجلس شورای اسلامی ایران با رییس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری کمیته بودجه مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو و بر گسترش روابط پارلمانی با کشور های عضو این مجمع تاکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، امروز سه شنبه (20 تیرماه) در حاشیه کمیته بودجه مجمع مجالس آسیایی با عادل العسومی، رییس پارلمان عربی، دیدار و گفتگو کرد.

رییس پارلمان عربی در این دیدار با بیان اینکه برای نخستین بار به تهران سفر می کند، گفت: امید است با این دیدار به ملت ها و کشور های خود خدمت کنیم و منافع کشور ها در راستای این دیدار ها محقق شود.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر گسترش روابط پارلمانی میان مجلس شورای اسلامی ایران با کشور های عضو مجمع مجالس آسیایی و همچنین مجلس عربی تاکید کرد.

نشست سالانه کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و همچنین کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) با حضور 20 کشور امروز - 20 تیرماه - به میزبانی تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار قالیباف با رییس پارلمان عربی

دیدار قالیباف با رییس پارلمان عربی