مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-24اجتماعي

جزییات ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان/دولت الکترونیک دربوته آزمون


همزمان با تکمیل مدارک داوطلبان آزمون های استخدامی دبیری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین هم باید از این سامانه برای ثبت نام استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر نشان می دهد سایت پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک گاهی همراه با مشکل عدم ارسال پیامک رمز یک بار مصرف و کندی در اتصال مواجه است و برخی از خانواده ها از این مشکل گلایه کرده اند.

با این حال مسئولان آموزش و پرورش می گویند نیازی به حضور دانش آموزان و خانواده ها در مدارس نیست؛ بروز مشکل در سایت پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک موقتی است، والدین در صورت مشاهده طولانی مدت در سایت می توانند با پشتیبانی سایت تماس بگیرند و ثبت نام در مدارس به صورت الکترونیکی خواهد بود.

سجاد سیاح مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با موضوع بررسی آخرین جزییات ثبت نام الکترونیکی مدارس با بیان اینکه روند ثبت نام مدارس با سنجش بدو ورود از چندین ماه قبل آغاز شده است و حدود یک میلیون و پانصد هزار نوآموز سنجش ثبت نام کرده بودند، گفت: ما در پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک آموزش و پرورش به عنوان یکی از پربازدیدترین پنجره های سایت خدمات دولت الکترونیک فعالیت داشته ایم با این وجود تاکنون با مشکل حادی مواجه نشدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان/دولت الکترونیک دربوته آزمون

جزییات ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان/دولت الکترونیک دربوته آزمون