مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-13اقتصادي

قیمت مرغ مردادماه به ثبات می رسد


عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: پیش بینی ما این است مرداد ماه عرضه و تقاضا برابر شود و حتی عرضه بیشتر شود که در این صورت قیمت کنترل می شود.

- عطاءالله حسن زاده عضو هیأت مدیره مرغداران گوشتی کشور در این باره وضعیت قیمت، عرضه و تقاضای مرغ در بازار در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: قرار بود مرغ با قیمت 78هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد که ظاهرا بین 85 تا 90هزار تومان متغیر است.

*جوجه ریزی 120 میلیونی طی تیر ماه 1402 حسن زاده با اشاره به جوجه ریزی 120 میلیون در تیر ماه امسال، تصریح کرد: پیش بینی ما این است اگر نهاده ها تامین شود پاسخگوی نیاز مصرف خواهد بود اما باتوجه به بالا رفتن مواد پروتیینی اقبال به مصرف مرغ بیشتردشد اینها عاملی شد تا پیش بینی های ما عرضه و تقاضا به نقطه مثبت یا سر به سر نرسید.

*عرضه و تقاضای مرغ همخوانی ندارد وی با اعلام اینکه بحث عرضه و تقاضا هم همخوانی ندارد و هزینه ها هم بالا است، اظهار کرد: از طرفی جوجه با قیمت مصوب در اختیار مرغدار قرار نمی گیرد یا علوفه ای که قرار بود با قیمت مصوب باشد در بازارکار علوفه اعلام نشد تا بتوانیم پاسخگوی نیاز باشیم و همه اینها هزینه سرباری است که به مرغدار تحمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ مردادماه به ثبات می رسد

قیمت مرغ مردادماه به ثبات می رسد