مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-10اقتصادي

تولید بیش از 30 گونه بومی و سازگار با شرایط اقلیمی در کرج


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز نیز از تولید بیش از 30 گونه بومی و سازگار با شرایط اقلیمی استان در سال جاری در نهالستان بزرگ کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن فنودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی در بازدید از نهالستان بزرگ کرج اقدامات انجام شده در تولید انواع نهال را در این استان قابل تقدیر دانست.

در این بازدید اصغر بیات ضمن معرفی نهالستان بزرگ کرج که مساحتی بالغ بر 134 هکتار را در بر می گیرد گفت: این نهالستان نهالستانی مادری و یکی از بزرگترین نهالستان های جنگلی کشور است.

وی همچنین بیان داشت: همزمان با آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بیش از 30 گونه بومی و سازگار با شرایط اقلیمی استان البرز در این نهالستان تولید شده است.

در این بازدید رضا احمدی مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ضمن ابراز رضایت از عملکرد تولید نهال در استان البرز گفت: نهالستان بزرگ کرج با دارا بودن شاخص های فنی تولید نهال و اجرای زیرساخت های موفق نظیر شاسی های سیمانی، تولید نهال گلدانی و ایجاد شبکه آبیاری مکانیزه، یکی از نهالستان های پیشرو در امر تولید نهال در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت می باشد.

در ادامه این بازدید محسن فنودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: اقدامات استان البرز در زمینه تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 30 گونه بومی و سازگار با شرایط اقلیمی در کرج

تولید بیش از 30 گونه بومی و سازگار با شرایط اقلیمی در کرج