مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-05ورزشي

خیز مس رفسنجان برای کسب سهمیه آسیا از لیگ بیست و سوم


مرور سه سال حضور مس رفسنجان این موضوع را نوید می دهد که نارنجی پوشان رفسنجانی را باید یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی و از تیم های بالای جدول در لیگ پیش رو بدانیم.

- مرور سه سال حضور مس رفسنجان این موضوع را نوید می دهد که نارنجی پوشان رفسنجانی را باید یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی و از تیم های بالای جدول در لیگ پیش رو بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مس رفسنجان پس از صعود به لیگ برتر فوتبال، در طول سه فصل به رتبه هشتم، ششم و پنجم جدول رسید و می توان این ادعا را مطرح کرد که با آماده شدن زیرساخت ها و البته در صورت تداوم حمایت ها از نارنجی پوشان رفسنجان، این تیم امسال می تواند به آسیا برسد.

مس رفسنجان در سه سال حضورش در لیگ برتر ایران توانسته شخصیت مناسبی برای خود بسازد.

پس از پایان فصل گذشته گمانه زنی ها در خصوص سرمربی مس رفسنجان آغاز شد و با وجودی که باشگاه تمایل خود را برای تمدید با ربیعی نشان داده بود اما در نهایت این ساکت الهامی بود که هدایت نارنجی پوشان را در لیگ بیست وسوم برعهده گرفت.

الهامی که حساسیت کار در رفسنجان و نتایج این تیم در فصل گذشته را به طور دقیق می دانست، بلافاصله پس از معرفی اش به عنوان سرمربی مس، اولین مینی کمپ خود را در تهران با 21 بازیکن آغاز کرد، سپس راهی شهر سرچشمه شد و به مدت یک هفته در این شهر که از نظر ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز مس رفسنجان برای کسب سهمیه آسیا از لیگ بیست و سوم

خیز مس رفسنجان برای کسب سهمیه آسیا از لیگ بیست و سوم