مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-08ورزشي

اعزام کاروان ورزشی کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در تبریز


معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام فرهنگیان ورزشکار به مسابقات ورزشی فرهنگیان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی به استان آذربایجان شرقی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، رشید کرمی گفت: 9 تیم از استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش بانوان و آقایان در این دور از مسابقات شرکت می کنند.

وی گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور یادواره معلم شهید ابراهیم هادی، در 9 رشته به میزبانی 6 استان برگزار می شود، که 79 نفر از فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با بیان اینکه این مسابقات در راستای ارتقای سلامت جسمی و روحی و افزایش شور و نشاط فرهنگیان کشور در حال برگزاری است گفت: این مسابقات در رشته های فوتسال زیر 40 سال، فوتسال بالای 40 سال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون ویژه برادران و در رشته های والیبال، بسکتبال، بدمینتون و تنیس روی میز ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

یزدان منش تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، هر یک از کاروان های اعزامی استان به نام یکی از شهدای فرهنگی استان نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان ورزشی کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در تبریز

اعزام کاروان ورزشی کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در تبریز