مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-12بين الملل

هراس صهیونیست ها از فلسطینیان مسلح ساکن اراضی اشغالی


یکی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی از نگرانی های این رژیم در خصوص فلسطینیان مسلح ساکن اراضی اشغالی و تأثیر آنان در نبردهای پیش رو پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اسحاق بریک، ژنرال نیروهای دخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی از بحران احتمالی این رژیم در نبردهای پیش رو میان تل آویو و مقاومت فلسطین سخن گفت.

بریک با تأکید بر عمق بحران و گستردگی درگیری ها اعلام کرد: هر جنگ چند جانبه ای که در آینده به وقوع بپیوندد، باعث ایجاد آشوب گسترده در داخل اسراییل خواهد شد؛ چراکه ارتش و دستگاه های امنیتی برای رویارویی با سناریوهایی که شامل تهدید از جانب جبهه داخلی شوند، آمادگی ندارند.

این ژنرال نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به آشوب های ناشی از نبرد چندجانبه ادامه داد: آشوبی گسترده تر از رخ دادهای زمان جنگ با غزه در ماه مه سال 2021 موسوم به جنگ نگهبان دیوار که در شهرهایی با ساکنان فلسطینی و اسراییلی اتفاق افتاد، تل آویو را فراخواهدگرفت.

وی با اشاره به قدرت موشکی مقاومت افزود: جنگ چندجانبه پیش رو، جنگی فراگیر خواهد بود و روزانه 3500 موشک به سمت ما شلیک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس صهیونیست ها از فلسطینیان مسلح ساکن اراضی اشغالی

هراس صهیونیست ها از فلسطینیان مسلح ساکن اراضی اشغالی