مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-26بين الملل

رییس جمهور الجزایر اولویت های نظامی این کشور را اعلام کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چندی است اندیشکده ها و کارشناسان برجسته مغربی که برخی از آنان در دربار پادشاهی این کشور مقامی داشته و یا دارند، - رییس جمهور الجزایربا تاکید بر اینکه کشورش منبع تهدیدی برای هیچ کشوری نیست، اظهار داشت: کسب قدرت نظامی اولویتی برای حفظ حاکمیت الجزایر در برابر تلاش ها جهت برهم زدن ثبات منطقه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چندی است اندیشکده ها و کارشناسان برجسته مغربی که برخی از آنان در دربار پادشاهی این کشور مقامی داشته و یا دارند، با انتشار مطالبی در رسانه ها معتقدند تحولات منطقه ایی و جهانی در سایه جنگ اوکراین به اضافه برگزاری رزمایش ها و خرید های نظامی توسط مغرب و الجزایر نشان می دهند برافروخته شدن آتش جنگ میان این دو کشور دور از ذهن نیست.

عبدالمجمید تبّون ، رییس جمهور الجزایر با حضور در رزمایش ارتش این کشور گفت: الجزایر قلعه صلح و امنیت است و از زمان استقلالش (1962) تاکنون منبع تهدیدی برای هیچ کشوری نبوده و به هیچ کشوری تجاوز نکرده است.

رییس جمهور الجزائر که اخیرا به روسیه سفر کرده و با پوتین دیدار کرده بود، بدون اشاره به تهدیدی خاصی تصریح کرد: کسب قدرت نظامی اولویتی برای حفظ حاکمیت الجزایر در برابر تلاش ها جهت برهم زدن ثبات منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور الجزایر اولویت های نظامی این کشور را اعلام کرد

رییس جمهور الجزایر اولویت های نظامی این کشور را اعلام کرد