مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-26سياسي

طاهری نیا: بیشترین اشتغال دانش آموختگان در حوزه علوم پزشکی است


رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: در دوره 5 ساله منتهی به سال 97 بیشترین اشتغال را به ویژه در حوزه علوم پزشکی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی باقر طاهری نیا رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی صبح امروز در کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور در تالار علامه امینی دانشگاه تهران گفت: برای این کنگره 18 نشست تخصصی تشکیل شده است.

  وی با بیان اینکه در سخنان مقام معظم رهبری و همچنین سند تحول دولت مردمی به چالش نیروی کارآمد اشاره شده است، گفت: ما به دنبال افزایش سطح اشتغال پذیری هستیم.

از آنجا که به لحاظ قانونی مهم ترین سند، برنامه هفتم توسعه است، دستگاه ها تکلیف دارند در جهت اجرای این قانون فعالیت کنند.

آیین نامه اجرایی بند مرتبط با آموزش مهارتی به پیشنهاد وزارت عتف و بهداشت به تصویب رسیده است.

  رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی درباره مزیت های این کنگره، گفت: یکی از مزیت های این کنگره مشارکت ذی نفعان بوده است و ذی نفعان مختلف انتظاراتشان را از دستگاه ها بیان کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در مؤسسه برنامه ریزی آموزش عالی وضعیت دانش آموختگان بررسی می شود، خاطر نشان کرد: در دوره 5 ساله منتهی به سال 97  بیشترین اشتغال را به ویژه در حوزه علوم پزشکی داشته ایم، همچنین بیشترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهری نیا: بیشترین اشتغال دانش آموختگان در حوزه علوم پزشکی است

طاهری نیا: بیشترین اشتغال دانش آموختگان در حوزه علوم پزشکی است