مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:262023-06-22اقتصادي

دادگاه موقوفه خزانه در شهرستان البرز برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، ابراهیم احمدی گودینی اظهار کرد: بخشی از اراضی شهر صنعتی البرز که موقوفه مرحوم خزانه بوده است، با هدف تبدیل به احسن در سال 1346 به شرکت شهر صنعتی البرز واگذار می شود و این شرکت نسبت به دریافت سند مالکیتی اقدام می کند.

وی اضافه کرد: اما در سال 1367 قانون ابطال اسناد فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه مصوب و کمیسیون موضوع قانون مذکور را اعلام می کند که واگذاری اراضی موقوفه خزانه مغایر با ضوابط شرعی می باشد و باید این اراضی به حالت وقفیت اعاده گردد.

رییس دادگستری شهرستان البرز افزود: بررسی این موضوع که آیا اعاده وضعیت املاک به حالت وقف صحیح بوده یا خیر، یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالبات مردم منطقه بود، که نهایتاً به صورت دادخواست در این دادگستری مطرح و جلسه بررسی نیز در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی به صورت علنی برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دادگاه نظرات و درخواست های طرفین استماع و تمامی مدارک و مستندات بررسی و استعلامات جدید نیز در این زمینه انجام خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر شهر صنعتی البرز میزبان بیش از 450 شرکت تولیدی و صنعتی بوده و بخشی از مناطق مسکونی نیز در این اراضی واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه موقوفه خزانه در شهرستان البرز برگزار شد

دادگاه موقوفه خزانه در شهرستان البرز برگزار شد