مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-29اقتصادي

جان تازه به پروژه شهر سلامت شیراز دمیده می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی گفت: با حضور سرمایه گذار قطری برای ساخت هتل بیمارستان شهر سلامت، جان تازه در کالبد این شهر دمیده می شود.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی گفت: با حضور سرمایه گذار قطری برای ساخت هتل بیمارستان شهر سلامت، جان تازه در کالبد این شهر دمیده می شود.

مهدی خادمی با اشاره به واگذاری جذب سرمایه گذار به قرارگاه جهادی کوثر، برای رفع موانع زیرساختی در شهر سلامت، از مذاکره با یک سرمایه گذار قطری برای احداث هتل بیمارستان در آن مجموعه، گفت: در صورت توافق طرفین، طی روزهای آتی، تفاهمنامه برای امضا و مبادله آماده می شود.

به نقل از استانداری فارس، خادمی خاطرنشان کرد: با امضا و مبادله تفاهمنامه ساخت هتل بیمارستان در شهر سلامت شیراز، طلسم سرمایه گذاری در این زمینه شکسته و روح تازه ای در کالبد این پروژه دمیده می شود.

خادمی خاطرنشان کرد: احداث شهر سلامت یکی از ایده های استاندار فارس در زمان تصدی مسئولیت در علوم پزشکی شیراز بود، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار و در بهترین نقطه آب و هوایی در فاصله 21 کیلومتری جاده شیراز سپیدان واقع شده است.

این مقام مسئول افزود: شهر سلامت تحت قوانین مناطق ویژه اقتصادی بوده و قابلیت واگذاری زمین با کاربری درمانی، هتل بیمارستان، مراکز پلی کلینیک، دی کلین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان تازه به پروژه شهر سلامت شیراز دمیده می شود

جان تازه به پروژه شهر سلامت شیراز دمیده می شود