مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-08اقتصادي

ثبت رکورد جدید مصرف برق در خوزستان/ مصرف در آستانه 9 هزار مگاوات


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از ثبت رکورد جدید مصرف برق و شکسته شدن پیک مصرف شبکه برق استان خبر داد و گفت: ثبت رکوردهای جدید مصرف و ورود به کانال مصرف 9 هزار مگاوات دور از انتظار نیست و می تواند باعث پرباری و آسیب به تجهیزات شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از ثبت رکورد جدید مصرف برق و شکسته شدن پیک مصرف شبکه برق استان خبر داد و گفت: ثبت رکوردهای جدید مصرف و ورود به کانال مصرف 9 هزار مگاوات دور از انتظار نیست و می تواند باعث پرباری و آسیب به تجهیزات شود.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در روز گذشته (جمعه، 16 تیرماه) مصرف شبکه برق به 8 هزار و 863 مگاوات رسید که یک رکورد جدید مصرف در شبکه برق خوزستان است.

وی با بیان اینکه این میزان از مصرف در دمای 50 درجه به وقوع پیوسته است، افزود: مصرف 8 هزار و 863 مگاوات نسبت به مصرف هشت هزار و 87 مگاوات سال قبل، 9.

59 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: پیک مصرف شبکه برق خوزستان در سال 1401 در 18 مرداد و در دمای 54 درجه با مصرف 8 هزار و 806 مگاوات رخ داده که با ثبت مصرف جدید، یک ماه زودتر از موعد و در درجه دمایی کمتر به وقوع پیوسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدید مصرف برق در خوزستان/ مصرف در آستانه 9 هزار مگاوات

ثبت رکورد جدید مصرف برق در خوزستان/ مصرف در آستانه 9 هزار مگاوات