مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-05پزشكي

6 روش برای آب کردن شکم که نمی دانستید


تابه حال فکر کرده اید که چرا با وجود دویست بار دراز و نشست در روز، نتوانستید حتی یک سایز هم کم کنید؟ - جی پلاس، همشهری آنلاین: خب، شاید وقتش رسیده که از دام روش های نادرست کاهش وزن موضعی بیرون بیایید.

در ادامه دکتر علی رضا حسن نژاد، متخصص پزشکی ورزشی، تله هایی را که در انجام حرکات موضعی پیش پای شماست، برای تان رو می کند که با رهایی از آنها، زودتر بتوانید به آرزوی تان برسید.

1.

شیوه ورزش کردن تان درهم و برهم است.

فرم بدنی غلط یا به عبارت ساده تر انجام نادرست یک حرکت ورزشی، یک تمرین بدنی به شدت مؤثر را تبدیل به حرکتی می کند که فقط دل تان را خوش می کند و کوچک ترین تأثیری روی چربی های پایدار شکم تان ندارد! یکی از این اشتباهات، کشیدن گردن موقع انجام دراز و نشست است که باعث می شود فشار کمتری به عضلات شکم وارد شده و این عضلات به طور کامل منقبض نشوند و در وضعیت استراحت باقی بمانند.

اشتباه دیگر این است که شما به جای استفاده از نیروی عضلانی عضلات شکم از نیروی جنبشی سایر عضلات استفاده می کنید که این حالت هم درواقع یک جور استراحت دادن به عضلات شکم است نه ورزش دادن شان! شاید هم وقتی مشغول انجام حرکت های مختلف هستید، عضلات شکم تان را به طرف داخل نمی کشید، در حالی که اگر می خواهید واقعاً نتیجه بگیرید و شکمی صاف داشته باشید، باید دیواره شکمی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 روش برای آب کردن شکم که نمی دانستید

6 روش برای آب کردن شکم که نمی دانستید