مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:162023-07-14سياسي

برگزاری اردوی 50 روزه حفظ قرآن در دامغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام علیرضا جعفری نژاد، مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان دامغان به عنوان مجری اردوی 50 روزه جوادالائمه (ع) در دامغان، به بیان جزییات و اهداف این طرح در قالب نهضت اردویی پرداخت.

وی افزود: تلاوت و انس با قرآن از سفارش های مکرر معصومان (ع) است و حفظ قرآن به طور طبیعی به انس با آیات الهی می انجامد؛ حافظ قرآن باید برای تثبیت محفوظات قرآنی اش دست کم روزی چند بار به قرائت قرآن بپردازد.

معصومان (ع) حافظان قرآن را به تکرار آیات الهی فراخوانده و یادآور شده اند که محفوظات حافظ قرآن نیز اگر پیوسته مورد مراجعه و تکرار قرار نگیرد از خاطر زدوده می شوند.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان دامغان بیان کرد: حفظ قرآن در ایجاد سبک زندگی قرآنی و تغییر رفتار به سمت رفتارهای قرآنی در نوجوانان تأثیر به سزایی دارد، حافظ قرآن خود را در جایگاهی می بیند که از بسیاری از رفتارهای ناشایست دوری و خود و اطرافیانش را از گزند آسیب ها حفظ می کند.

جعفری نژاد عنوان کرد: با توجه به اهمیت حفظ قرآن و همراهی این امر با تقویت روخوانی، تجوید و درک بهتر مفاهیم قرآنی بر آن شدیم تا در طرح جوادالائمه به مدت 50 روز و در قالب یک اردوی سناریو محور به حفظ قرآن کریم بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی 50 روزه حفظ قرآن در دامغان

برگزاری اردوی 50 روزه حفظ قرآن در دامغان