مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-09سياسي

شانگهای چه فرصت هایی را در حوزه انرژی برای ایران ایجاد می کند؟


شانگهای بازار بسیار خوبی برای حوزه انرژی ایران است به شرطی که بتوانیم مصرف بهینه انرژی را مدیریت کنیم.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: جمهوری اسلامی ایران در جریان بیست و سومین نشست سران سازمان همکاری شانگهای در دهلی نو به شکل رسمی به عنوان نهمین عضو اصلی این سازمان مهم منطقه ای پذیرفته و معرفی شد.

عضویت در سازمانی که با بهره مندی از سه میلیارد جمعیت، تولید بیش از 20 درصد ناخالص داخلی در عرصه جهانی، عضویت چهار قدرت هسته ای و دو عضو دائم شورای امنیت، تجربه ای منحصر به فرد برای کشورمان فراهم خواهد کرد.

به گفته کارشناسان حوزه انرژی با همکاری ایران در بخش انرژی سازمان همکاری شانگهای فرصت های چون سرمایه گذاری های مشترک در اکتشاف، تولید،  زیرساختی، انرژی های تجدیدپذیر و.

ایجاد می شود.

همچنین ایجاد خطوط انتقال جدید نفت و گاز ایران به هند و چین از مسیر آسیای میانه و احیای خط لوله صلح در قالب باشگاه انرژی SCO قابل تعریف است.

با عرضه مازاد انرژی در بین اعضای شانگهای می توانیم منافع کشورمان را تامین کنیم مالک شریعتی نیاسر، عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: این دستاوردها و تحرکات دیپلماتیک در حالی رقم خورده است که هیچ تغییری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانگهای چه فرصت هایی را در حوزه انرژی برای ایران ایجاد می کند؟

شانگهای چه فرصت هایی را در حوزه انرژی برای ایران ایجاد می کند؟