مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-24بين الملل

تمام مراسم ها و رویدادهای عمومی « روستوف » روسیه لغو شد


فرمانده نیروهای واگنر که دقایقی پیش مدعی شد کنترل تأسیاست نظامی شهر «روستوف» را به دست گرفته در دیدار با معاون وزیر دفاع روسیه خواستار دیدار با «سرگیی شویگو»، - فرمانده نیروهای واگنر که دقایقی پیش مدعی شد کنترل تأسیاست نظامی شهر روستوف را به دست گرفته در دیدار با معاون وزیر دفاع روسیه خواستار دیدار با سرگیی شویگو ، وزیر دفاع و والری گراسیموف ، رییس ستاد کل ارتش روسیه شد.

در ادمه شورش مسلحانه فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم ها و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.

  در پی شورش یوگنی پرِیگوژین، فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، واسیلی گلوبِف، فرماندار منطقه روستوف اعلام کرد تمام مراسم ها و رویدادهای عمومی برنامه ریزی شده در این شهر لغو شده است.

  وی همچنین گفت حمل ونقل عمومی در شهر برقرار است، اما برخی محدودیت ها در برخی های جاده ای ورودی غرب و شمال شهر اعمال شده است.

  دیروز جمعه پریگوژین مدعی شد که ارتش روسیه با دستور سرگیی شویگو، وزیر دفاع و والری گراسیموف، رییس ستاد کل ارتش روسیه مقر نیروهای واگنر در خاک اوکراین را هدف قرار دادند و نزدیک 2 هزار نفر از آنها را کشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مراسم ها و رویدادهای عمومی « روستوف » روسیه لغو شد

تمام مراسم ها و رویدادهای عمومی « روستوف » روسیه لغو شد