مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 19:452023-07-02اقتصادي

ایجاد 1300 فرصت شغلی حاصل از سرمایه گذاری بخش خصوصی در زنجان


در سایه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه تولید و صنعت به زنجان، بیش از یک هزار و 300 فرصت شغلی در دو سال اخیر ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با دستور کار توسعه اشتغال و کار آفرینی با اشاره به دغدغه مندی مقام عالی استان در زمینه گره گشایی از موانع موجود در مسیر تولید و صنعت که تسهیلگری در جذب سرمایه گذاران را فراهم کرده است، اظهار داشت: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه تولید و صنعت در زنجان، توانسته است در دو سال اخیر بیش از یک هزار و 300 فرصت شغلی در شهرستان زنجان ایجاد شود.

فرماندار زنجان در ادامه به عناوین مهمترین طرح های به بهره برداری رسیده در دو سال گذشته اعم از نیروگاه 366 مگاواتی سیکل ترکیبی آریان 2 زنجان، شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان، طرح انتقال پساب از تصفیه خانه زنجان به راشا کاسپین، صنایع استیل کورد صبا، صنایع پدیده شیمی غرب زنجان، فاز توسعه شرکت آنا کیمیا منگنز، صنایع پدیده شیمی جم، شرکت تولید سیم لاکی ترانسفور ماتور و .

اشاره داشته و گفت: برخی از این واحدها در گذشته با موانعی روبرو بوده اند که درپی اتخاذ رویکرد تسهیلگری از سوی مدیریت کلان استان و شهرستان زنجان به مرحله بهره برداری رسیداند وی به ادامه دار بودن سیاست گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1300 فرصت شغلی حاصل از سرمایه گذاری بخش خصوصی در زنجان

ایجاد 1300 فرصت شغلی حاصل از سرمایه گذاری بخش خصوصی در زنجان