مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-16اقتصادي

جبران کم کاری های دولت تدبیر و امید در دولت سیزدهم


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در دولت گذشته هیچگاه گزارش راستی آزمایی ایجاد اشتغال منتشر نشد گفت: در ایجاد اشتغال بسیاری از کم کاری ها را با عملکرد جهادی در دولت سیزدهم جبران کرده و عملکرد خوبی در این بخش داشته ایم.

- حسینعلی خواجه مظفری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص اظهارات انجام شده روزهای اخیر در خصوص آمار اشتغال و سهم پایین استان گلستان در ایجاد اشتغال اظهار کرد: متاسفانه اظهاراتی از زبان من بیان شد که صحت ندارد و من چنین مصاحبه ای انجام نداده ام.

وی ادامه داد: وضعیت ایجاد اشتغال در استان گلستان وضعیت بدی نیست و اقدامات بسیار خوبی در پرداخت تسهیلات اشتغال و ایجاد اشتغال در استان انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: در دو سال پایانی دولت قبل در سال 1398 میزان تعهد اشتغال استان گلستان 30 هزار شغل بوده که در سامانه رصد 27 هزار و 930 شغل به ثبت رسیده است.

خواجه مظفری گفت: همچنین در سال 1399 این عدد تغییری نداشته و گزارش دولت حاکی از ایجاد اشتغال 29 هزار و 227 شغل بود که در همان زمان این موضوع مورد نقض و نقد رسانه ها قرار گرفت و هیچگاه آمار پس از راستی آزمایی منتشر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کم کاری های دولت تدبیر و امید در دولت سیزدهم

جبران کم کاری های دولت تدبیر و امید در دولت سیزدهم