مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 00:102023-06-28بين الملل

رایزنی سفیر ایران با نخست وزیر بورکینافاسو


کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو در دیدار روز گذشته مجتبی فقیهی، سفیر ایران در این کشور آفریقایی با وی، ایران را کشوری صاحب تمدنی تاثیر گذار برای بشریت و همچنین دارای ظرفیت های بزرگ اقتصادی جهت تبدیل شدن به شریک تجاری کشورش دانست.

- "کیلم دو تامبلا "نخست وزیر بورکینافاسو در دیدار روز گذشته مجتبی فقیهی، سفیر ایران در این کشور آفریقایی با وی، ایران را کشوری صاحب تمدنی تاثیر گذار برای بشریت و همچنین دارای ظرفیت های بزرگ اقتصادی جهت تبدیل شدن به شریک تجاری کشورش دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مقام عالی رتبه بورکینافاسو یادآور شد که با اعزام سفیر جدید ایران به واگادوگو، می بایست شاهد جهشی در روابط دوجانبه و جبران سالهای گذشته باشیم.

محبتی فقیهی نیز در این ملاقات ضمن مرور دیدارهای سطح بالای انجام شده میان دو کشور در چند ماه اخیر، یادآور شد: خوشبختانه با هدایت خوب شما و حمایت رییس دولت انتقالی بورکینافاسو و همچنین تاکیدات مقامات عالی کشورم، افق روشنی را برای مناسبت دوجانبه مشاهده می کنیم.

رایزنی سفیر ایران با نخست وزیر بورکینافاسو سفیر ایران افزود: توفیقات علمی و دستیابی ایران به فناوری های پیشرفته نوین می تواند در خدمت گسترش رابطه با کشورهای آفریقایی از جمله بورکینافاسو قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سفیر ایران با نخست وزیر بورکینافاسو

رایزنی سفیر ایران با نخست وزیر بورکینافاسو