مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-08سياسي

توزیع سرانه های آموزشی در استان تهران متناسب با جمعیت باشد


استاندار تهران بر ضرورت توزیع سرانه های آموزشی متناسب با جمعیت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری عصر شنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع، علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی، ازوجی رییس سازمان برنامه و بودجه استان و دیگر مسئولان برگزار شد، ضمن تبرک عید غدیر در مورد نوسازی مدارس اظهار داشت: اولین موضوعی که باید در دستورکار اداره کل نوسازی مدارس باشد، مصوبات سفر رییس جمهور است که البته در این زمینه نوسازی عملکرد خوبی داشته و چندین مورد کلنگ زنی انجام شد.

وی با اشاره به مطول شدن زمان احداث مدارس افزود: استفاده از ساخت صنعتی در حوزه مدارس کمک کننده است و باید از فرصت های علمی و پژوهشی در حوزه صنعتی سازی بهره برد.

استاندار تهران عنوان داشت: ایمنی سازی مدارس اهمیت زیادی دارد و همواره باید مورد توجه قرار گیرد؛ همچنین توزیع سرانه های آموزشی باید مبتنی بر توزیع سرانه جمعیت باشد، این موضوع در مورد مساکن مهر و کمبودهای آموزشی نیازمند پیگیری جدی می باشد.

فخاری همچنین به لزوم پیش بینی منابع در تکمیل مدارس خیر ساز اشاره کرد و گفت: مولدسازی و تبدیل منابع در حوزه مدارس ضروری است که باید با آینده نگری این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سرانه های آموزشی در استان تهران متناسب با جمعیت باشد

توزیع سرانه های آموزشی در استان تهران متناسب با جمعیت باشد