مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:352023-06-25فناوري

بوق تلفن های ثابت بیش از هزار مشترک به مدار بازگشت


بوق تلفن های ثابت بیش از 1000 مشترک در 10 محله شهرستان میناب که سالها به علت سرقت کابل شبکه قطع شده بود با اقدامات مستمر رییس مخابرات به مدار بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، قطعی تلفن های ثابت شرکت مخابرات در بیش از 10 محله بزرگ شهرستان میناب که سالها از بی توجهی نسبت به حل آنها می گذشت با روی کار آمدن مدیریت جدید در اداره  شهرستان مخابرات میناب  واقدامات وپیگیری های شبانه روزی در حال مرتفع شدن است.

بیش از 1500 مشترک تلفن  ثابت در شهرستان میناب به علت سرقت زیرساخت های شبکه مخابرات  در برخی از محله های این شهرستان بدون بوق بود وبا همه پیگیری هایی که در طول این سالها برای رفع این خرابی ها شده بود این کار به سرانجام نرسید.

  وارد کردن بیش از حد وپی درپی خسارت به شبکه های مخابرات شهرستان توسط سارقان سبب شده بود تا دست مخابرات شهرستان در حل وتامین ملزومات وکابل مورد نیازخالی بماند تا مشترکین تلفنهای ثابت، سال بدون تلفن سپری کنند.

اما با روی کار آمدن مدیریت جدید در مخابرات شهرستان در طول یکسال گذشته  سبب شد تا  برای رفع این خرابی ها اهتمام ویژه ای داشته باشد وبرای حل این مشکل که در برخی از محله ها به بیش از چند سال می گذشت  فکر اساسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوق تلفن های ثابت بیش از هزار مشترک به مدار بازگشت

بوق تلفن های ثابت بیش از هزار مشترک به مدار بازگشت