مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-15اقتصادي

سازمان هواپیمایی: ایران هواپیمای مسافری از روسیه اجاره نکرده است


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی با بیان اینکه صدور مجوزهای پرواز فقط توسط سازمان هواپیمایی انجام می شود، گفت: هیچ درخواستی مبنی بر اجاره هواپیمای روسی به سازمان هواپیمایی نیامده است و هیچ مجوزی هم برای پرواز هواپیمای اجاره ای روسیه صادر نکرده ایم.

- حسن خوشخو در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: این ادعا که 3 فروند هواپیمای روسی توسط ایران اجاره شده است تا در مسیرهای هوایی داخلی با نرخ هر ساعت صندلی پرواز بیش از 30 دلار بکارگیری شود، تکذیب می شود؛ قطعا پرواز هر پرنده ای در آسمان کشور باید با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت صنعت حمل و نقل هوایی انجام شود و ما تاکنون مجوزی در این باره صادر نکرده ایم.

وی با طرح این سؤال که اگر هواپیمایی بخواهد وارد کشور شود، چه کسی باید مجوز ورود و پرواز آن را صادر کند؟ گفت: این موضوع فقط توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام می شود؛ سازمان به عنوان حاکمیت صنعت، در موضوع مجوز شرکت های هواپیمایی طبق قانون عمل می کند و شرکت های هواپیمایی هم برای پرواز هر پرنده خود باید از سازمان هواپیمایی کشوری درخواست صدور مجوز دهند که چنین درخواستی تاکنون نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواپیمایی: ایران هواپیمای مسافری از روسیه اجاره نکرده است

سازمان هواپیمایی: ایران هواپیمای مسافری از روسیه اجاره نکرده است