مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-30سياسي

وعده 11 ماه قبل رییس جمهور در بم تحقق یافت


رییس جمهور در سخنان کوتاهی در جمع مردم بم که با حضور در مسیر فرودگاه استقبال گرمی کردند، گفت: قریب به یک سال قبل به منطقه شما آمدم و حضور یک ساعته ای در بم داشتم که مردم مسئله آب را مطرح کردند و وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می کنند و انتظار بیش .

- رییس جمهور در سخنان کوتاهی در جمع مردم بم که با حضور در مسیر فرودگاه استقبال گرمی کردند، گفت: قریب به یک سال قبل به منطقه شما آمدم و حضور یک ساعته ای در بم داشتم که مردم مسئله آب را مطرح کردند و وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید و مشکل حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی صبح امروز 9 تیرماه در جمع مردم بم که به استقبال او آمده بودند، با تبریک عید قربان و قدردانی از استقبال گرم مردم اظهار کرد: برای بنده توفیقی است که در جمع شما مردم عزیز حضور یافتم.

وی افزود: قریب به یک سال قبل به منطقه شما آمدم و حضور یک ساعته ای در بم داشتم که مردم مسئله آب را مطرح کردند و وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید و مشکل حل می شود که امروز بعد از گذشت 11 ماه این وعده محقق شد.

رییسی بیان کرد: خدا را شکر با مدد الهی به دست توانای کارشناسان، مدیران و عزیزان وزارت نیرو این انتظار بیش از یک ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده 11 ماه قبل رییس جمهور در بم تحقق یافت

وعده 11 ماه قبل رییس جمهور در بم تحقق یافت