مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-11سياسي

ماه محرم فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است


ذاکر مطرح اهل بیت (ع) با بیان اینکه محرم، ماهِ جهاد تبیین است، گفت: روضه های خانگی قوام بخش بنیان خانواده و جامعه است.

- رشت - ذاکر مطرح اهل بیت (ع) با بیان اینکه محرم، ماهِ جهاد تبیین است، گفت: روضه های خانگی قوام بخش بنیان خانواده و جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حاج مرتضی طاهری عصر سه شنبه در اجتماع مداحان و آیین بزرگداشت تکریم از ذاکرین اهل بیت (ع) گیلان در رشت، اظهار کرد: ذاکری در محرم اباعبدالله الحسین (ع) یک افتخار قلبی است.

وی با اشاره به آسیب ها و چالش های فرهنگی در جامعه افزود: تعطیلی روضه های خانگی سبب بروز چالش فرهنگی و اعتقادی و در بین خانواده ها شده است.

این ذاکر مطرح اهل بیت (ع) با بیان اینکه تعطیلی روضه های خانگی منجر به تزلزل بنیان خانواده شده است، گفت: روضه های خانگی قوام بخش بنیان خانواده و جامعه است.

طاهری با تاکید بر لزوم شیوه های نوین در تبلیغ دین بیان کرد: روش های تبلیغ دین باید متناسب با نیازها و ذائقه های فکری و اندیشه ای جامعه بروز شود.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، افزود: جهاد تبیین این روزها فقط به عنوان ابزار شعاری در نشست ها و همایش ها تبدیل شده است.

این ذاکر اهل بیت (ع) با بیان اینکه جهادگر واقعی کسی است که جانش را کف دست می گیرد، گفت: جهادگری ها در عرصه تبیین دین باید واقعی و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه محرم فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است

ماه محرم فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است