مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-27اقتصادي

انشعابات مسکن مهر پردیس معطل نظام مهندسی است


مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به مشکلات تاییدیه نظام مهندسی برای انشعابات مسکن مهر گفت: برای تکمیل واحدها، مشکلات اساسی در حوزه آب، برق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس، اظهار کرد: در خصوص مسکن مهر پردیس طی یک ماه و نیم گذشته اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته اما شرکت های خدمات رسان به حق الناس توجه کنند زیرا واحدها را  بصورت شبانه روز تحویل می دهیم اما اشتراک ها وصل نمی شوند.

وی گفت: ما منتظر افتتاح نمی مانیم و هر واحدی که تکمیل شود را تحویل می دهیم اما در حوزه تامین آب، برق و گاز در نقاطی درگیر هستیم و ساکنین با مشکل مواجه هستند.

محبت خواه تصریح کرد: بهره برداری از 10 هزار رو 450 واحد قرار بود طی فروردین ماه امسال انجام شود اما بسیاری از واحدها آب و برق نداشتند که در این مدت انجام شد و تا هفته دولت 11 هزار واحد را به افتتاح خواهیم رساند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس، افزود: واحدهای که افتتاح می شوند می باست آب، برق، فاضلاب و غیره داشته باشد، متاسفانه در گذشته واحدهایی بدون این امکانات را تحویل دادند که بعد از چند سال همچنان گاز و آب شرب واحدها وصل نشده است.

نبود نامه نظام مهندسی و عدم اختصاص انشعابات علیرضا ماهانی رییس اداره گاز پردیس در این باره بیان کرد: مشکلی بابت ارائه انشعاب گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات مسکن مهر پردیس معطل نظام مهندسی است

انشعابات مسکن مهر پردیس معطل نظام مهندسی است