مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-06حوادث

کلاهبرداری 20 میلیارد تومانی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی


رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمانی خبر داد که با ترفند اعلام برنده شدن در قرعه کشی از 300 شهروند کلاهبرداری کرده بودند.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی از 300 شهروند با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد.

 رییس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرده و مدعی شدند اشخاصی با آنها تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری صدا و سیما اعلام کردند که شما برنده خوش شانس قرعه کشی شده اید.

     وی با اشاره به افزایش تعداد شکات به بیش از 300 نفر که از استان های شمالی، تهران و همجوار تهران بودند، خاطرنشان کرد: مجرمان با استفاده از ترفندهای زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کدهایی که از طریق پیامک برای آنها ارسال می شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به اینکه برخی از متهمان این پرونده دارای سوابق متعدد کلاهبرداری، خرید و فروش موادمخدر، سرقت خودرو و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 20 میلیارد تومانی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

کلاهبرداری 20 میلیارد تومانی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی