مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-01سياسي

پیشتازی زندان های خراسان جنوبی در امر فناوری های نوین


مدیرکل زندان های خراسان جنوبی گفت: این اداره کل با راه اندازی زندان سما( مرکز مراقبت الکترونیکی ) جزو استان های پیشتاز در امر فناوری نوین به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی عبدی، مدیرکل زندان های خراسان جنوبی امروز  در دیدار فرماندهی انتظامی  استان با اشاره به این که زندان محل نگهداری مجرمان سابقه دار است اظهارداشت: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آن دسته از مجرومانی که سابقه ندارند ولی به دلایلی محکوم به دوران حبس شدند برابر سیاست های قوه قضاییه و سازمان زندان های کشور زندان سما (مرکز مراقبت الکترونیکی) راه اندازی شد.

وی افزود:  ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیک خراسان جنوبی با ظرفیت پذیرش 2 هزار نفر آبان سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: برابر مقرارت قانونی تاکنون هزار و 11 نفر محکوم واجد شرایط تحت نظارت الکترونیک قرار گرفتند که دوران محکومیت خود را در کنار خانواده خود سپری کردند.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی اضافه کرد: با توجه به عفو مقام معظم رهبری (مدظله عالی) و ارفاقات قانونی از سوی قضات محاکم قضایی در استان تعدادی از زندانیان زندان سما آزاد و هم اکنون  بیش از 340 نفر دوران محکومیت خود را می گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی زندان های خراسان جنوبی در امر فناوری های نوین

پیشتازی زندان های خراسان جنوبی در امر فناوری های نوین